پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226477
علوي: عمل به فرمايشات رهبري نشانه ولايتمداري است
تاریخ انتشار : 1395/07/07 09:51:39
نمایش : 1250
وزير اطلاعات گفت: نشانه ولايتمداري در اين است که افراد در هر شرايطي به فرمايشات رهبري عمل کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي عصر سه شنبه در جلسه شوراي اداري استان لرستان با اشاره به جايگاه بسيار مهم ولي فقيه در نظام مقدس جمهوري اسلامي گفت: نشانه ولايتمداري در اين است که افراد در هر شرايطي به فرمايشات رهبري عمل کنند.

 

وي با تاکيد بر ضرورت تبعيت از فرامين رهبري ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر جلوگيري از دو قطبي شدن جامعه تاکيد داشته اند که اين مهم به منظور حفظ وحدت جامعه و نوع واکنش به مصلحت انديشي ولي فقيه، يک امتحان الهي است.

 

وزير اطلاعات بيان کرد: مادامي که قدردان ولايت فقيه باشيم، دشمن نمي تواند به کشور آسيب برساند.

 

حجت الاسلام و المسلمين علوي با بيان اينکه نزاع جامعه را زمين گير مي کند و موجب شکستن ابهت مي شود، ادامه داد: امروز محور وحدت امت اسلامي رهبري است.

 

وزير اطلاعات گفت: به تعبير رهبري امنيت بي بديل کشور نتيجه وحدت، همدلي و هم افزايي دستگاههاي اطلاعاتي، نظامي، انتظامي، بسيج، دستگاه قضايي و دستگاههاي سياسي کشور است.

 

حجت الاسلام و المسلمين علوي افزود: بايد پاسخ عداوت برخي افراد با رفتارهاي دوستانه داده شده و جامعه، به ويژه مسئولان روابط محبت آميز با يکديگر داشته باشند.

 

وي همچنين با اشاره به آيات و احاديث مختلف در رابطه با ضرورت رفتار محبت آميز و خدمت به مردم گفت: در شرايط کنوني، ارزش مسئوليت به گره گشايي از کار مردم است بنابراين مديران بايد زمينه را براي تقويت نظام و اميدواري مردم فراهم کنند.

 

وزير اطلاعات بيان کرد:حرکت وخدمت بايد در چارچوب اسلام باشد و از تعرض به حقوق مردم از جمله مال، آبرو و ناموس جلوگيري شود.

 

وي با بيان اينکه کشور جمهوري اسلامي با مديريت جهادي، بسيجي، و حزب اللهي پيش رفته، ادامه داد: مديريت حساب شده، بي ادعا و فداکارانه کشور را مي سازد.

 

حجت الاسلام و المسلمين علوي با اشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس نيز گفت: اين دوران، يادآور امام (ره)، شهدا و حماسه آفرينان سلحشور جنگ تحميلي است.

 

وي افزود: دفاع مقدس ريشه در عقل، عشق و ايمان حماسه آفرينان دارد.

 

وزير اطلاعات اضافه کرد: قوم لر نيز در دفاع مقدس حماسه ها آفريده و جانفشاني هاي فراوان در اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي داشته اند.

 

حجت الاسلام و المسلمين علوي همچنين امنيت حاکم بر استان لرستان را در حد مناسب و مطلوب ارزيابي کرد و بيان داشت: اين مهم به دليل همدلي ميان مسئولان استان ايجاد شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html